2016. április 19., kedd

Inkább szabadulnál?

Amikor egyetemre jártam, egyik tanárom felrajzolta a táblára a „Drogcsapdát”. Biztos ismerik –mondta -, de sokan voltunk, akik nem ismertük. Néhány perc alatt meg lehet érteni, így az elmúlt évek során, én is sok felnőttnek, gyereknek, és kamasznak mutattam meg. Abban a környezetben a dohányzás, alkohol az elterjedtebb, ezért én a cigarettával, a szeszes italokkal kapcsolatban használom, és kibővítettem az ábrát azzal, hogy mindez mennyibe kerül.

Rákerestem ma reggel a Google keresőn a szóra. Harminc találat, négy oldalon, főleg az azonos című könyvről, és hasonló témájú tanulmányokról, dolgozatokról. De se a dokumentumok, se a képek között nem találtam meg az ábrát. Pedig igazi közkincs, ezért bemásolom ide:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése